Shop24 Mi činimo vaš život zanimljivijim! |
Sukladno odredbama članka 8. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (NN broj: 79/07, 125/07, 79/09 i 89/09) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
Skylight d.o.o.
Kašinci odvojak 2A
10257 Brezovica
ili na e-mail adresu: info@shop24.com.hr odnosno na telefon broj: +385 99 7667 959
Temeljem istog zakona obvezujemo se odgovoriti na Vaš prigovor u pisanom obliku najkasnije petnaest (15) dana od dana zaprimanja dopisa na adresu koju ste naveli.
Uprava tvrtke Skylight d.o.o.
Preuzmite obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača
Kupac je svaka pravna i fizička osoba koja izvrši narudžbu i plaćanje u našoj online trgovini i navede adresu isporuke u Republici Hrvatskoj.
Prodavatelj je Skylight d.o.o.
Po odabiru proizvoda koji vas zanima možete kliknuti na dugme VIŠE te pogledati opis i sve njegove karakteristike i ujedno ga bolje pogledati pomoću galerije slika. Želite li više informacija o istom, neko dodatno pojašnjenje ili informativnu ponudu slobodno nas kontaktirajte putem kontakt obrasca, elektronskom poštom, telefonom ili faksom.
Roba se naručuje elektronskim obrascem za kontakt, e-mailom ili telefonskim putem. Kupac mora poslati svoje osnovne podatke za izradu informativne ponude. O svim informacijama o proizvodu (stanju robe, cijeni, roku dostave) biti će obaviješten (po vlastitom odabiru načina kontaktiranja) telefonom, faksom ili elektronskom poštom.
Podaci potrebni za izradu informativne ponude su:
U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda ili isporuke zamjenskih proizvoda kupcu će se ponuditi proizvod jednakih/sličnih karakteristika i cijene. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu Skylight d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat sredstava u roku 3 ( tri ) dana od postizanja dogovora isključivo na račun s kojeg su sredstva uplaćena.
Svi artikli u trgovini Skylight d.o.o. imaju jamstvo. Većina artikala, u ovisnosti od proizvođača i/ili dobavljača (ako su proizvodi inozemnog podrijetla) ima jamstvo duže od jedne godine. Jamstveni list sastavni je dio isporuke uz naručeni proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme trajanja jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti kojima kupac može ostvariti svoja prava.Troškove dostave do prodavatelja u slučaju reklamacije snosi kupac, ukoliko se reklamacija pokaže opravdanom Skylight d.o.o. se obvezuje besplatno isporučiti popravljeni/zamjenjeni proizvod. Ukoliko se reklamacija ne pokaže opravdanom kupcu će se naplatiti trošak pregleda i povrata artikla na njegovu adresu.
Skylight d.o.o. se obvezuje pružati zaštitu svih osobnih podataka kupaca.
Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su potrebni za ispunjenje naših obveza.
Informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla.
Svi djelatnici tvrtke Skylight d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.