Shop24 Mi činimo vaš život zanimljivijim! |
Skylight d.o.o. prodaje isključivo nove proizvode. Za svaki prodani proizvod izdajemo jamstvo proizvođača. Na jamstvenom listu su navedeni uvjeti jamstva i popis ovlaštenih servisa za Hrvatsku. U slučaju reklamacije proizvoda potrebno je obratiti se ovlašenom servisu koji je naveden u jamstvenom listu. Jamstveni rok za svaki proizvod je istaknut na web stranicama i na ovjerenom jamstvenom listu koji se isporučuje sa proizvodom.
Ako je naručena pošiljka koju smo vam poslali oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas što prije kontaktirate kako bismo i mi u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali vam novu.
Neke se proizvode iz naše ponude u slučaju nedostatka ili kvara u jamstvenom roku u dogovoru s dobavljačem ne popravlja, nego se za isti isporučuje identičan ispravan artikl po principu jedan za jedan.
Reklamacija na neispravan proizvod ostvaruje se prema uvjetima navedenim u jamstvenom listu proizvoda. Uz neispravan proizvod morate obavezno priložiti račun, jamstvo i opis kvara.
Skylight d.o.o. bazira svoje jamstvene uvjete i garancije na garancijama koje izdaje proizvođač artikla, te niti malo ne odstupa od toga. Ukoliko je na jamstvenom listu kao ovlašteni servis navedena druga tvrtka potrebno ih je osobno kontaktirati i dogovoriti detalje oko dostave robe na servis.
Robu sa fizičkim oštećenjem nećemo zaprimati na servis u jamstvenom roku. Ukoliko želite, neispravnu robu možemo servisirati i izvan jamstva, ali samo i jedino one artikle za koje imamo dogovoreno ovlašteno servisiranje.
Povrat ispravne robe uz povrat novca neće biti moguć ukoliko ne bude ispunjen jedan od sljedećih uvjeta:
Pošiljke poslane dostavnim službama na račun primatelja ili poštom uz otkupninu nećemo biti u mogućnosti primiti. Dostavu prema servisu Skylight d.o.o. uvijek šaljete o svom trošku dok troškove povrata robe sa servisa snosi tvrtka Skylight d.o.o. ukoliko se utvrdi da je reklamacija bila opravdana.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 79/07, 125/07, 79/09 i 89/09-ispravak, 133/09) tvrtka Skylight d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor kupca na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Prigovor se može poslati poštom na adresu Skylight d.o.o., Kašinci odvojak 2A, 10257 Brezovica.
Sukladno čl. 45. Zakona o zaštiti potrošača Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovoj glavi Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest radnih dana.
U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 44. Zakona i zaštiti potrošača.
U slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana sklapanja ugovora, odnosno, ako do trenutka sklapanja ugovora potrošaču nije bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti, od dana primitka potvrde prethodne obavijesti.
Kupac nema pravo na raskid ugovora ukoliko se radi o prodaji artikla koje je kupac otpakirao ili koristio. Artikli koje vraća kupac moraju biti kompletni, u originalnoj ambalaži sa svim pripadajućim dijelovima, priborom i dokumentacijom.